Boka tid

Boka enkelt din tid för naprapatbehandling och träning via vårt bokningssystem. När det gäller förfrågan om STAC Custom Made, STAC Kost- och Livsstilskonsultation m fl tjänster ringer du på 0457-462020 eller mailar på info@stac.nu.

OBS!  Avbokning skall ske senast 24 timmar innan bokad tid, annars debiteras fullt pris.

Boka tid på STAC Ronneby

Prislista

Delbetalning

Ni är många som efterfrågat en möjlighet att delbetala era utbildningssatsningar hos oss på STAC och nu finns den möjligheten genom vårt samarbete med HumanFinans.

Human Konto

Ett kostnadsfritt kreditlöfte med möjlighet till delbetalning utan ränta! I samarbete med Human Finans erbjuder vi olika alternativ till delbetalning av våra utbildningar. Du kan t ex låna räntefritt till din utbildning och dela upp din betalning i 12 eller 24 månader.

Öppettider

STAC Idrottsmedicin & Naprapatmottagning

 

STAC Idrottsmedicin & Naprapatmottagning finns sedan hösten 2016 på Emaljervägen 7 i Ronneby. STAC I & N är öppet för dig som bokat tid för naprapatbehandling eller personlig träning.
Kontakta oss på 0457-462020 eller info@stac.nu så svarar vi så fort vi kan:).

STAC Academy är vår utbildningsdel där vi erbjuder några av marknadens bästa utbildningar för tränare och terapeuter. Här kan du läsa mer om våra utbildningar, http://www.stac.nu/stac-division/stac-academy/
A
nmälan el frågor om utbildningar skickar du in på info@stac.nu.

Hjärtligt välkommen till STAC Academy!!

Utvalda övningar för att kroppen ska adaptera till olika belastningar beroende på kravspecifikation och målsättning.

Uppbyggnadsträning

ATT BYGGA EN KROPP FRÅN GRUNDEN

Uppbyggnadsträning är precis vad det låter som, uppbyggnadsträning av det som grundlägger det du vill prestera, tåla eller utveckla. Oavsett om det är en enskild screening eller en lagscreening börjar uppbyggnadsträningen på den nivå man är.

All programdesign grundläggs utifrån en noggrann screening. Efter det vet man på vilken biomotorisk nivå just du bör påbörja din träning. Nästa steg är att designa ett program som bygger bort dina brister och optimerar det som ska ligga till grund för nästa period av träning. Programmet bör sedan steg för steg följa din utvecklingskurva, tills du uppnått dina mål eller det som krävs.

Ett deluppbyggnadsprogram utförs ofta i 2–6 veckor (miniperiod) och innehåller flera övningar uppdelade på flera olika övningstillfällen med ett angivet antal upprepningar, repetitioner, samt specifikt tempo, intensitet och vilotid. Efter att ha tagit sig igenom detta modifieras programmet och en ny miniperiod av din träning börjar med nya roliga utmaningar.