Boka tid

Boka enkelt din tid för naprapatbehandling och träning via vårt bokningssystem. När det gäller förfrågan om STAC Custom Made, STAC Kost- och Livsstilskonsultation m fl tjänster ringer du på 0457-462020 eller mailar på info@stac.nu.

OBS!  Avbokning skall ske senast 24 timmar innan bokad tid, annars debiteras fullt pris.

Boka tid på STAC Ronneby

Prislista

Delbetalning

Ni är många som efterfrågat en möjlighet att delbetala era utbildningssatsningar hos oss på STAC och nu finns den möjligheten genom vårt samarbete med HumanFinans.

Human Konto

Ett kostnadsfritt kreditlöfte med möjlighet till delbetalning utan ränta! I samarbete med Human Finans erbjuder vi olika alternativ till delbetalning av våra utbildningar. Du kan t ex låna räntefritt till din utbildning och dela upp din betalning i 12 eller 24 månader.

Öppettider

  • Måndag: 08:00-17:00
  • Tisdag: 08:00-17:00
  • Onsdag: 08:00-17:00
  • Torsdag: 08:00-17:00
  • Fredag: 08:00-17:00
  • Lördag: Ej bemannat
  • Söndag: Ej bemannat

Öppettider för medlemmar

Medlemmar som har entrétag kommer in på STAC följande öppettider fram t o m den 31/8: Måndag-Söndag kl. 06.00-21.30. Därefter är STAC stängt på Fridhemsvägen 15 men öppnar snart i nya lokaler, info kommer inom kort:)

Bemannade öppettider från  08:00 till 17:00 måndag till fredag t o m 31/8.

 

Utvalda övningar för att kroppen ska adaptera till olika belastningar beroende på kravspecifikation och målsättning.

Uppbyggnadsträning

ATT BYGGA EN KROPP FRÅN GRUNDEN

Uppbyggnadsträning är precis vad det låter som, uppbyggnadsträning av det som grundlägger det du vill prestera, tåla eller utveckla. Oavsett om det är en enskild screening eller en lagscreening börjar uppbyggnadsträningen på den nivå man är.

All programdesign grundläggs utifrån en noggrann screening. Efter det vet man på vilken biomotorisk nivå just du bör påbörja din träning. Nästa steg är att designa ett program som bygger bort dina brister och optimerar det som ska ligga till grund för nästa period av träning. Programmet bör sedan steg för steg följa din utvecklingskurva, tills du uppnått dina mål eller det som krävs.

Ett deluppbyggnadsprogram utförs ofta i 2–6 veckor (miniperiod) och innehåller flera övningar uppdelade på flera olika övningstillfällen med ett angivet antal upprepningar, repetitioner, samt specifikt tempo, intensitet och vilotid. Efter att ha tagit sig igenom detta modifieras programmet och en ny miniperiod av din träning börjar med nya roliga utmaningar.