Boka tid

Boka enkelt din tid för naprapatbehandling och träning via vårt bokningssystem. När det gäller förfrågan om STAC Custom Made, STAC Kost- och Livsstilskonsultation m fl tjänster ringer du på 0457-462020 eller mailar på info@stac.nu.

OBS!  Avbokning skall ske senast 24 timmar innan bokad tid, annars debiteras fullt pris.

Boka tid på STAC Ronneby

Prislista

Delbetalning

Ni är många som efterfrågat en möjlighet att delbetala era utbildningssatsningar hos oss på STAC och nu finns den möjligheten genom vårt samarbete med HumanFinans.

Human Konto

Ett kostnadsfritt kreditlöfte med möjlighet till delbetalning utan ränta! I samarbete med Human Finans erbjuder vi olika alternativ till delbetalning av våra utbildningar. Du kan t ex låna räntefritt till din utbildning och dela upp din betalning i 12 eller 24 månader.

Öppettider

  • Måndag: 08:00-17:00
  • Tisdag: 08:00-17:00
  • Onsdag: 08:00-17:00
  • Torsdag: 08:00-17:00
  • Fredag: 08:00-17:00
  • Lördag: Ej bemannat
  • Söndag: Ej bemannat

Öppettider för medlemmar

Medlemmar som har entrétag kommer in på STAC följande öppettider fram t o m den 31/8: Måndag-Söndag kl. 06.00-21.30. Därefter är STAC stängt på Fridhemsvägen 15 men öppnar snart i nya lokaler, info kommer inom kort:)

Bemannade öppettider från  08:00 till 17:00 måndag till fredag t o m 31/8.

 

Powerträning

Trimma motorn och hitta din power.

Powerträning kallas den träningsfas då vi konverterar långsam styrka och större muskler till snabbare styrkeutveckling, acceleration och kortare kontakttider. Detta är en av de absolut viktigaste och designmässigt svåraste träningsfaserna. Det räcker nämligen inte långt att bara bygga sig isolerat stor, stark och långsam på gymmet. Det krävs att hela rasket konverteras till dynamisk kraft och hastighet i rörelse också – power med andra ord.

På STAC uppfattas ofta powerträningen som den roligaste och mest inspirerande träningsformen, men är också den som kräver absolut mest förberedande träning och belastningstålighet.

Kraftigt förenklat kan man säga att vi delar in powerträningen i maxstyrka, explosivstyrka och snabbstyrka. Olika idrotters kravprofil bestämmer hur mycket tid och fokus man behöver lägga på de olika inriktningarna. Det handlar helt enkelt om hur mycket och på vilket sätt man skall trimma motorn, dvs. olika biomotoriska muskelkombinationer.

Oavsett idrott, har man alltid fördel av att kunna accelerera sig själv eller ett redskap snabbare än sina motståndare.